İster geçmişte, ister zamane de, ister gelecekte olsun, İster düşünüşün büyüklüğü, ister devasa sahiplenmenin muntazamlığı, ister iktidarın uygulamaları, ister muhalefetin anlaşıla bilmesi olsun... Hemen hemen her bir şeyin, esasın ve çabanın ana tutarlılığı bireylerin, toplumların, şehirlerin kendi anlayış, kavrayış ve kabullenicilik yönüyle güvenirlikten
yana inkâr edilemez yansımaları algılaya bilmeleriyle özellikle de kendilerini tanımlayıcı ortak noktalarını oluşturucu bileşkesel kavram kararlılıklarıyla sosyo-ekonomik, siyasal,
kültürel kavramlarını illâki dizayn edicilik maksatları adına pozisyonlar alırlar ki buna insanlığın en fazla memnuniyetlik olgusuyla yararlı kararlılıklar ala bilmelerinin tanımına öncelikli ve önemli bir örnek denir.
•••Belirgin ve kararlılık anlamlarını başlatıcılığa layık amaç plânlı bilgi, beceri ve temin yeterliliğine dair prensipli
ve süreçleri kesinlikle bir sistem geçerliliği içerisinde toplamsını-bir araya getirmesini bilenlerin. Elbette irdenmeyici ve sorunlarına farklı cevaplarla değil de çare geçerlilikleriyle karşılaşmalarını umursamaya
umutlanırlar ki. Buna isabetin düşünülmesi denir.
•••Mana devredilmez ifadedir ve sistem olarak ortaya çıkıyor veya sistemi ortaya çıkarıyor ise !! Bir ötekinin merkezini asla ifade etmiş olamaz. Çünkü evrende meydana çıkış ya da meydana geliş muhalif kimliğiyledir. Kimlik, akım
ve düşünüş-fikir temelin de anlayış geleneği olduğundan. Yenilginin veya kazanımın İç ve dış etkenleriyle çağlayıp ta gelişlerinden sıralanır ki. O halde çabanın hedefi mutlak kazanım ise !! NAZARİ değerlendirme önceliklidir. Çünkü düşünüş ve anlayışın her çağda akımı olmaya yakışık
alan nazariye; her şeyde muntazam güveni arayıcıdır.
••• Her zaman için de yenilgi, sonuç dışı bir etkinlik değildir. Yeter ki çabanın amacı genel olarak uyumsuzluğa sevk edilmesin. Şayet bir anlayış modelini kesin olarak ortaya atmamız gerekiyor ise eğer !! Uygulama modelli arma motorlarında değil de. Zihin nazariyesinin kavramcı kararlılığının devleşici çabasıyla desteklenebilinmeleri görücülü günde aranmalıdır ki karşılığında yüz güldürücü çıkarımlar yan yana getirilerek; sonuç ta kayıp - yenilgi
etkinlikleri değil de !! Kazanım çıkarımlarının yan yana gelişi olsun ki buna hedefe tali olmak denir. Düşünüşün
büyüklüğü ya da küçüklüğü ne kadar ısrar ederse etsin; TARİHE BİR SEFER DAHA YAZIYORUM Kİ !! SAHİP OLMAK, TIPKI ELEKTİRİK AKIMI GİBİ TÜM ZAMANLARIN AKIMIDIR VE BU AKIM; İNSANLIĞIN TEMEL İLKESİDİR.
Çünkü insanlık, muntazam yansıyıcılığın güvenini bunda görür ve tamamen kararlı bir meselesi olarak. İcabın da
bu uğurda kendi adanmışlığını kabullenecek kadar yenilgisini düşünmek bile istemez. İşte bu nedenden dolayı; konu, konum,durum, vaziyet meselesi !! İnsanlığın en gerçeklik vurgusudur ki. Bunlardaki yansımaların çıkarımları da; bireylerin, toplumların, şehirlerin, ülkelerin muntazamlığı olan GÜVEN meselelerinin miktar ölçüleridir.
••• En medeni insan bile anlayışı tercih ederken. Kesinlikle
yenilgiyi devre dışı bırakıcıdır. Çünkü yenilgi de çağlayıcı akış yoktur, derli toplu bir verimlilik öne çıkamaz, durmadan azgınlaşan yararsızlık meselesiyle başa çıkmak zorlaşır, çabalar amaca uyumsuzlaşarak asabiyetlerin huysuzlaşmalarıyla kin ve nefret çıkarımları artarak amaç sisteminin bozulmuşluğu her şey de kendini gösterir denilse yeridir ki. İşte burada icap edene dair söz konusu temin-tedarik telakkisi olan muntazam güven için !!
Kesin çabayı aynı düzeyde göstere bilen yöneliş geliştirerek; çare mahiyetlerini anlamlı uygulamalar olarak uygulanan o tecrübeli tarihlerin içerisinden !! Tekrardan yorumlanırcasına çıkışta yansıyıcıdır muntazam güven çünkü konu genel ise, ancak koruyuculuk ve korunuculuk en geçerli kabul görendir üzerine yaklaşım.
Bireyselliğin ve toplumsallığın en hakiki verasetidir ki !! Burada önemli olan içeriğin teşekkülünde güven muntazamlığının bilhassa istenilen özellikte varlığıdır ki !! Bura da söz konusu olan muntazam güven yansımasıdır.
•••Bireyler, toplumlar etkinliklerini şahane yöneliş belirleme modellerinden seçmelerine aşinalık uğruna. Özelliklede yüksek kazanımlarını hedeflemeyi etkileyiciliğin motoro - dinamikliği olarak kullanırlar. Çünkü birikimle rin önemini vurgulayan tüm ulviyetler bile en önemli etkinlilerin üzerlerin de durduklarında GÜVEN kodlarını çıkarmıyorlar mı? Çünkü insanlığın biçimleniş modelleri = Benimdir, bizimdir
şeklindeki muntazamlaştırılan güven tesis ediciliğin unsurlarına isabet ettirilmeye çalışılmış olmuyor mu?
Öyle ise, içerik manalandırıldığın da yapılması gereken ney? Gelin gerekeni yapalım da. Muntazam güvencemiz için birikimlerimiz, birikimleriniz olsun ki. Muntazam güvencenin ötesi özünde !!! HERKES KENDİNİN OLSUN, KENDİSİ OLSUN, MUNTAZAM GÜVEN YANSIMASI DA KENDİNİ BULMUŞ OLSUN.
•••Bir beğeni başarısı var ise şayet.
Mutlaka mana üzerinedir, o tanımı.
İsabet doğrudur, irdelenmez, beğeni.
Kim, neyin davasını güde bilir ki?
Misyonlarına roller biçilmiş olanlar!
Üzerlerinize gelenlere bakınız ki!
İçerikleri isabet mi, yoksa şaşkınlık mı?
Sağlam itaatlerin rehberi olmaz ki!
Dünya bile oluşum çıkarına döner.
Yoksa pat diye düşüverir, anlayasınız!
Anlayış avantaj, avantaj sahip olmak.
Kim neye sahip ise, inanınız o kadar!
Çabalamıştır muntazam güvenceleri.
Şu dünya, öyle bir acayip dünya ki!
Beğeniler var, eyy avantaj sahipleri.
Alın, durmayın, esas mesele sizsiniz.
Çoğunluğu sağlayamazsınız amma !
Çoğunlukla istediğinizi alabilirsiniz.
İnanın, akideniz anlaşılıyor ise eğer !
Sanırım çoğunuzun hedefidir elbette.
Avantajlarla dolu şu dünyaya sahiplik.
Durmayın, asıl meseleniz sizindir ha.
O muntazam rehber edinebildiğiniz.
Şuurlarınızın isimlendirdiği epeyce.
Özellikleriniz modelli güvenceleriniz.
Mana delil gösterir özellik sunmaya.
İsteyen istediğini alamaz ve isteyen.
İstediğine sahip olamaz tamam da.
Zaten ne gerek,fazlanız var bakınız !
Kim kime, kim neye muntazamlıkla !
Güven duyuyor şu dünya da, doğru!
Asıl-asil bir yönetim sistemi yok ki.
Gelmedi, yoktur şu dünya da dersek !
Hak vermemek elde değildir inanın.
Muntazam güvenceyiz diye övünen!
Birikimlerle biriktire bilenlere geliniz.
Bravo diyelim mi ? (Yavuz Yurt).