Beğenilen önemli çabalarıyla değerli hayat kapılarını geçilir ve yaşamayı yaşanabilinir kolaylıkla şekillendirebilmenin önemiyle. Hayatın, yaşamanın önemi ve öncelikleri için. Çok yönlü ölçülendirmelerin kolayca yerine getirilmelerini temin ve tedarikleriyle varlıklarını ifade edilebilerek.

Gerçekten istikbalin asıl radyonu ve dinamiği olan GEÇİM KOLAYLIĞI elbette istikrarlı ışımaların en vasıflı başarısıdır.

Bireyleri, toplumları, şehirleri, ülkeleri yaşamanın doruklarına çıkarta bilecek kadar; hassaslıklarla kesin olan bu geçim kolaylığı !! Beğenilen ihtiyaçları insanlığın gereksinim geçerlilikleri olarak giderilmelerini tesis edebilicilik başarılarıyla ünlenerek.

Amansızlaşıcı, yorucu, bitirici, tüketicilik ve üreticilik çabalarını !! Adeta hazlı bir işleyiş kesinliğiyle yadsınmayacak bir rahatlık vericiliğin huzur getirişlerine tesirleriyle. Psikolojileri, varlığın ve var oluşun anlamını, insanlık onurunu adeta yukarılara çekerek. İşte hayatın, yaşamanın ve tüm değerli geçerliliklerin insanlık için değerliliği olan manalı

yaşama ve yaşam alanlarını etkin, güvenilir şekillerde kolaylaştırıcı olmayı Adeta hayata bakış zamanlarına uygunluklarda oluşturabilen GEÇİM KOLAYLIĞI nın doğruluğu ne kadar gerçek ise !! Göründüğü kadarıyla hayat böyle, geçim zor, ekmeğimizin peşindeyiz be. Dedirtecek kadarıyla değerli duyarlılığın hayati kontrol noktasında uyarı ve önemli olumsuzlularla zorlanışların sembolü olan GEÇİM DERDİ de O kadar dünya insanlığının gerçeğidir.

▪︎▪︎▪︎

Evet, bireyler,toplumlar, şehirler,ülkeler, mecburi ihtiyaç, gereksinimlerine dair gelir giderlerini müşahede edebilmelerini organize edebilmeleri bakımından o kadar önemli olduğuna göre !! Buyurun insanlığın bu temel istikrarsızlık sorununu yazacaksak eğer. Mutlaka beğenilecek adaletlilik değerlendirilmesine dair itinalı bir makale olarak sergilemeye çalışmak ta kalite olmaz mı ?? Öyle ise, dünyayı hem uyaralım hem de uygunluklarla devam edelim ki. Meselenin özü GEÇİM denildiğine göre. Böylesi bir kontrole malik olabilenlerin düşünsel ve pratik olarak asla reddedilemez yanları; adeta ilahi bir ilke gibi tamamen insanlık tarihinde hep uygulana bilmek istenmiş, uygulana bilmek istenmek tedbir, uygulanmak istenecektir ki. Buna YARARLILIK İLKESİNİN ihmâl edilemez orijinalliği denir ve reddedilemezliğinin ünlü tanımı budur ki. İçerikleri aşılamaz bir vah gibi işaret ettiğiyle kutsanasıdır .Çünkü bireylerin, toplumların, şehirlerin, ülkelerin ihmâl etmemeleri gerekenleriyle İdeolojik arka planlarının orijinallikleri de budur dense yeridir.

Asla vahşileştirilemezlikle ihmal edilemezliğin temel faktörü de budur. Lüzumlu her bir hakikatin tanımına eleştirel değil de anlamsallığına katkı sağlamada daha samimi ve daha geçerlilik çabasıyla !! İnsanlığı kendinden uzak tutmadığı gibi, insanlık için geçerlilikleri de insanlıktan uzak tutmadığının gerçeği budur. İşte kesinliklerin güzelliği, yeterliliklerin ceylanları, güçlülüğün memnuniyeti, sadeliğin gözü, halin hazzı, kesinliğin verisi, duyuların kesinliği, hakikinin kendisi, ruhsallığın ses getiricisi olan GEÇİMİN yetinemezlik haline GEÇİM DERDİ diye insanlığın zorlanıp durması da budur.

▪︎▪︎▪︎Elbette memnuniyetsizliktir yetersizliklerin yoksunluklara yetindirmesi. Kesin kafese konmuş bir kuş kendi sonsuzluğuna ulaşamaz ki. Her hâl statüsüne razı olabilmekle zorlanıp ta durmaktan başka ne olabilir !! İnsan ruhu, insanın içinden gelen bir sese açıl diyor ise gerçekten ; Israrını hitap etse ne yazar. Durma yürü, git ileriye diyen şuur ruhun gözü kulağı olsa ne yazar yoksunluk sebebiyet tahliliyse. Tezahür inceliktir de neye yarar, olması gerekenler yok ise. Şayet karın doymuyor ise, şuuru ihmâl ettirici psikolojikliğin sebebiyetleri bile gerçekten insanlığın - insanların yoksunluklarına, mahrumiyetlerine sebebiyet çoğunluğunun geçim dertleri oluyor ise. Alın işte bütün bunlar GEÇİM DERDİNİN organizasyonlarıdır ki !! Gerçekten mukayese edildiklerinde statülerine göre darda kalarak çıkmazlıklar gene kendi geçerlilikleri düzeyinde GEÇİM DERDİNE sürüklenmiş olurlar ki. Burada asıl ölçü haklılık ve haksızlık paylarıdır ki !! Bu tamamen tariften çok öte; bireylerin, toplumların, şehirlerin, ülkelerin, devletlerin, yönetimlerin insanlık ve şuurlarından bile öte vicdanlarının tam isabetleriyle ilintilidir ki. İşte buna şu yer yüzünde esas olan bencilliğin ve nankörlüğün de önlenmesi denilir iken. Geçim derdinin de her intikâliyle dürüstçe değerlendirile bilinmesine dair hakikat göstergeselliği denilir olsa da. GEÇIM DERTLERİNDE SUÇLULUKLARI OLANLARLA SUÇSUZLUKLARI Olanları ayırt edici esas yargıya hiç bir zaman kolay ulaşamamış ve ulaşamayacak ta. insanlık.

Maalesef böylesine bir yaklaşım uğruna çabalarını hep sarf etmişliklerine rağmen. Bir sonuç alamayacak kadar suçluluklara sahip çıkanlar olmamıştır, olmamaktır. O hâlde !! GEÇİM DERDİ ne çağrılan vicdanlar, bu dert insanlığın derdidir demesini bilmelidir. Öyle değil mi ?? Mana gerçek ise; beğeni kabuldür elbette.

▪︎▪︎▪︎Şuur psikolojisini koruyamaz insanda geçim derdi arttıkça. İrade ihmâl edilir insan kendini bıraktıkça. İşte bu yorgun ölçüsüdür geçim derdiyle karşı karşıya kaldıkça. Herkes bırakır be arkadaş ; halinden vazgeçe geçe.

Zavallıca perişanlıklara sürükleyiciliğin müsebbipleri GEÇİM DERDİ karşısında. Kararlı farklılıklar bakış açılarıyla kabul görse de. Tamamen kesinliklerdir esasın gerçeği. Özelliklerden kaynaklanma asla ihmâl edilmediğine göre !! Engelleyemez günümüzün bozulmuş yönetim sistemleri şu dünya insanlığına dair GEÇİM SIKINTILARINI. illâki bireylerin, toplumların taşıyıcı bantlarıdır kazanımlarıyla alışveriş düzeylerini geçerlilik ve yeterliliklerine taşıyabilmeleri. İşte bu ölçülerini kendi hakikatleri olarak göre

bilmeleriyle kendilerine yaklaşımları bu bağ lamları bakımından değerlendire bilenlerin kesin kararlılıklı bakış açıları öncelikle GEÇİM DERDİYLE dertlenmeme dileyişleri olur illâki. Yaşamanın göstergesi olan yaşam alanlarının

donmuş, buzlu, çıplak olmaması için ısı alış verişiyle sularının taşınarak hava akımlarıyla yaklaşıcı, uzaklaşıcı geçişlerin varlığa cevap vericilik tertipleriyle neyin ne şekilde anlam ve alan kazanmasıyla ilintili olarak. İllâki yakın geçiş akıntılarıyla iklim yumuşaması ve taşınabilir, kullanıla bilirlilikle ihtiyaç giderilebilinir suların ve yiyeceklerin yüzeylere çıkarıla bilinir olmalarına !!! Nasıl ki gün ışıması o denli sebep oluyor ise. Tam tersine o denli

temel sebebiyetleri çeşitlenerek insanlığı buluna bilen sıkıntıların hemen hemen hepsine sürükleye bilmesiyle ancak meşhur ola bilen GEÇİM DERTLERİNIN DE kesinliklerine göre anlamlandırılış iklimleri vardır da. Ne yazık ki bu iklimlerinin tamamı denilecek kadarı önemsenmeyici, kabullenilmeyicilikle soğuk, buzlu, yakıcı, yıkıcı, yitirtici ve bitirticiliğin iklimleri şeklinde etkinliklidirler.

▪︎▪︎▪︎İşte bu bağlamda tıpkı yeryüzündeki unsurların nasıl ki çabalayıcı yönelişleriyle ulaşmak istedikleri çıkışlarını her zaman dinamiklikleri olarak kullanıyorlar ise !! Bireyler, toplumlar, şehirler, ülkeler, devletler, yönetimler de kendi kendilerine sardıkları ya da başkalarının, başka unsurların üzerlerine salabilmişliklerinin ispatı mevcut bir şekilde.

Ve ya başka sebebiyet manalandırılmalarından dolayı yakalarını kaptırdıkları GEÇİM DERTLERİNİ görüp, anlayıp kavradıklarında gerçekten de hissederek içeri kafeslerine yerleşirler GEÇİM DERDI çektiklerinde.

▪︎▪︎▪︎ Ruh ve bedeninizin gözüne görünüşleriyle şirin bir yönü olmayanların adeta dışarıya çıkarak sizi nasıl seyretmek istediklerini adeta betimleyici bir algıyla hissiyatınıza

geçmek istediklerinin varsayımını kabullenmiş oluculuğunuza da. Sanrınızı gözlemler gibi olunuz bakayım. İşte bunu gerçekleştire bildiğiniz taktirde farklı bakış açınız ne şekil de olur ise olsun !! Getire bildiğiniz temel anlam diğerleriyle mukayese edildiğiniz olur ki. İşte tüm özellikleriyle ortaya çıkara bilmiş olacağınız AH ŞU GEÇİM DERDİ VAR YA GEÇİM DERDİ kavramının tetikleyici unsurlarının şuurunuzu ne kadar bulandırdığına dair sanrı yorgunluğuyla. Adeta varlığınızı değersizleştiriciliğin bir vesikasını okumuş gibisinden. Gerçekten İnsanlığın GEÇİM DERDİ yüzünden ne kadar yakındığını yakinen tanımış olursunuz ki !!!

Elbette esaretlere sürükleyen, psikolojisinin takkesini değiştiren, yararlı iklim özelliklerini bitirterek incecik bir taneyi bile bitirtmek istemeyen, insana karşı tuzaklanmaların en meşhuru olan, özelliklerin en zorbası olan, insanı alış verişte göstermeyen, sahip olmalarla duyuların arasını uzaklaştıran, esaret sunucu güç hareketliliklerin ellerine

düşürterek esaretlere bile sürükleyen illet

GEÇİM DERDİDİR GEÇİM DERDİ. ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Sahiden sönemez inanın şu dünya halleri.

Savunur kendilerini geçim dertlerine karşı.

Hele birde haklılıkları var ise değil mi ?

İşgal edilemez hiç bir batın elbette.

Haklılığımız var be kardeşim diye bilirse !!

İşte bu yok , taş atayım iddiası değildir.

İşté bu, geçim derdine karşı kesin önlem !!

Kimin, kimlerin avucundaysa açın demektir.

Açın ki açlar düşkünleştikçe düşülür demek.

Buna inanınız ki ,aksi olmayası demek !i,

Kesin sonuca güçlü tesir tanısı demek.

En tecrübeli anlamdır geçim derdi demek.

Hidrojeni helyuma dönüştürmüyor ki !!

Güneş gibi parlasın da paylaşa bilsin.

Bir yıldızın gibi yaşatmayı başarsın da !!

Enerjim var diye sahibini çabuk tüketmesin.

Şimdi söyleyin bakayım duysun herkes.

Onca ağırlaştırıcılığı olduğu her haliyle.

Çekilecek gibimidir şu GEÇİM DERDİ ?

Geçim derdi vazgeçmez ki derdinden !!

İşte ünü bundan yayılmıştır koca dünyaya.

Kime ne kimden, kim kimin umurunda.

İşte böyle kolaylaştırmış uyanıklar hayatı.

Bakın hele sıradanlıklara, hep parça parça.

Koşsalar da yetişemezler ki geçim derdine.

O hâl de sahiden gücü kullanalar düşünse !!

İnsanlığın muradı geçim derdi çekmemek.

Kararlar hazinedir, fırsatçıları da yutar.

İnsanlar sahiden güç bulmak isterler de.

Şükür ve inkârcı olmamayı da bilmeliler.

Her şey elbette yenip sindirilemez ki.

Önce sistemin hususiyetleri bozulur, sonra ??

Nice seviyelerde oluşur belli çöküşler !!

Buyurdu manalanış gelsin bunun özeti !!

Harbi olalım ve bakalım dünya hallerine.

Adeta insanlığı kendi bedenlerinden bile.

Uzaklaştıra bilecek kadardır hususiyetler.

Kendilerini besleyen gıdalardan uzaklıkla

İstifadecilikler gücüne güç katmıyor mu ??

Ehh, muhtaçlıklara şükür ve saygı dileğiyle

Tefekküre davetiyeleri çıkaran çıkarana.

Geçerlilikleri bitmiş Yönetim Sistemlerine.

Ne oluyor diyesi geliyor inanın insanın.

Herkes te gerçekten acayip bir şeyler var.

Söylenip duruyorlar geçim dertleri için.

Oysaki Asıl, Asil Bir Yönetim Sistemi gerek.

Tüm muhtaç olmalara

GEÇİM DERTLERİNİ hafifletmek için (Yavuz Yurt).

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.