Bireyler, toplumlar, şehirler, ülkeler, devletler, yönetimler birbirlerini eşleştirmek maksatlı çıkış noktalarını oluşturma bilmelerinde. Maalesef çabalarının kendi düşünsel yapılarıyla oluştura bilirler iken. Her bir ELEŞTİREL sınırlarının tanımını, doğrudan eleştiri için lüzumlu olan düşünsel yapılanışlarıyla ilişkileyiş içerisinde ola bilmelerini, tutarlı bir beğeni saygınlığıyla doğrudan, etkin ve karşılıklı rencide etmeyici sağlam bir temel devamından beslenecek şekilde !! Ancak tutarlı bir ELEŞTİREL sınırlarının tanımıyla ELEŞTİREL kesinliklerini kendi özneleriyle ele alırlar iken. En başta tutarlı beğeninin en eksilmeyeni olan karşılıklı
saygının harcanmayıp ta; ELEŞTİREL sınırlarını tanımayan yaklaşım zihniyetleri bozuk avcılar tarafından vurulmamaları için !! İşte pek muntazam şeklin de beğeniye sebep olucu ELEŞTİREL kesinlik diye buna denir.
▪︎▪︎▪︎Gerçekten beğenilen bir eleştiri, tıpkı sihirli bir tören gibidir. Çünkü tutarlılık cinsinden karşılıklı anlayışı yanı anlam eş değerliliğini adeta iş bölümü gibi bir hiyerarşik yapı cinsinden ancak !! Asla eşitliği bozmayıcı tutumla adeta herkesi inandıklarının, önem verdiklerinin, önemsediklerinin, kabullendiklerinin, kabullendikle gördüklerinin figürleri olarak görünmelerini göstericidirler ki. İşte bu önemli ELEŞTİREL kesinlikleri dejenere olmuş niteliksiz, tutarsız, itirafsız ,bayağı anlamların karışımıyla kütlesi ve göstergeleri karşıt tehlikelere sebebiyetler veren, önü alınamaz soğukluklarla karşılıklı ilgiyi kesen ve doğrudan anlamları düşürerek sonucun ne olacağı hakkında başarıyı kesecek
kadar yararlı bir oluşun başlangıcını engelleyici ELEŞTİREL kesinliklerin tanımlarına da maalesef !! Yaklaşımlarıyla yararsız ve yetersiz yaramaz ve hiç bir gemiyi yüzdüremez, başarısızlık aşamalarıyla başlangıç, orta ve sonunda kesin çıkarımlarıyla bir ise yaramayacak kadar engelleyici EGEMENLİK ÖZELLİKLERİNİ BÜTÜNÜYLE ADETA SIRF KENDİLERİNDE toplamak isterlercesine bir birini alt etmek gayretlerinin peşine düşmüşlüklerin ELEŞTİREL KESİNLİĶLERİNE dönüşmüşlüklerle çıkış noktalarını tıkayan ELEŞTİREL KESİNLİKLER denir.
▪︎▪︎▪︎Muntazam bir yararlı anlam hazzının hakikisi olurcasına bir ahenk ve algı işleyişlerini coşturarak şahsi hakları bile bozmazcasına. İşte taassup ve temenni budur dedirtecek kadar. bireylerin, toplumların, şehirlerin, ülkelerin, devletlerin karşılıklı göğüslerine dikilircesi olmuşçasınadır bazı tadımlık ELEŞTİREL KESİNLİKLER.
▪︎▪︎▪︎ Eleştiriler de ispat edilenlerin bir öncekinden güçlü olması gerekmez mi ?? Elbette bu ilişkilendirme güçlü görünüyor ve bunun tutarlılığı için de öncelikle doğrudan ilgiyi, ilişkiyi saptamak gerekmez mi ?? Bunun için de kararlı kesinlikleri iri bir betimleymiş, belirtiş göstergesiyle harika bir kutsanışa dayandırırcasına ille de doğrulayıcılığın ispat ve kesin denetilen şahane bir bütünlük içerisinde devasa kesin tesirle güçlüceliğin emsilini yansıya bilecek nitelik ve niceliği SAYGINLIĞI belirleyicilik temsilini mevcudiyetinin doğasıyla varsaymadan öte kesin vurgulayıcı, tanım olarak ispatlayıcı, adak ve tören uğraşıları gibi koruyucu güç temelini kesin belirginleşmelerinden ala bilen eleştiri kesinliklerin çıkış noktalarına şapka çıkarılmaz mı.
▪︎▪︎▪︎ Düşünüş temelini atamamış, saygınlığın tanımına aykırı, birey ve toplum kurallarıyla doğrudan doymayan, denetimleri Çin hiç uğraşı verilmeyen, yaşamı önemsen dirilmeyerek atıp tutarlarla suları bulandıracak cinsinden taşkınlıklar yaparak !! İlle de benim, ille de bizim önemsediğimiz geçerlidir !! Dahası olamaz diye ilişkilendirilicilikçi yargı türleriyle kararlı güç göstergelerini kendilerinde bulanların... Hangi konuyla ilgili ELEŞTİREL kesinliklerin tanımlaya bilecek ilgi dayanıklılığı olabilir ki ??? Elbette böylesine bireyler, toplumlar, şehirler, ülkeler, devletler; ilkin tutarlı bir düşünüşle !! Kendi yapılarından fışkıranlara gene kendilerince anlam çabalarını içerik ve daim anlam kesinliğiyle vere bilmelidirler ki !!!kendilerini doğrudan etkinleştirerek. karşılarındakilerin av sahalarındaymış gibi bakış ve görüş fikirlerinin menzillerine avcılık etkinlikleri cinsinden benimsedikleri eleştiri maksatlarıyla !!! Hangi önemsediklerini karşılarına alırlar, hangi önemsediklerinin karşılarına çıkabilirler hesabıyla !! Kendilerini adeta birer sihir devi yapısında parlayan tören abideleri gibi görmesinler... Israrlarının vurgulanırcasına !! Birlikleriyle, birbiriyle uğraşan ELEŞTİREL KESİNLİKLEŔE = NEYİN, NELERİN PEŞİNDESİNİ Kİ ?? Denir.
▪︎▪︎▪︎Her şeye rağmen gene de kendi kanımca. İnsanlık, varlığının tüm devamında ister başarı aşamalarının ortaya çıkışlarında olsun, isterse başarısızlık aşamalarının ortaya çıkışlarında olsun değerlendirme ve güven yaklaşımları adına ELEŞTİREL KESİNLİKLER İnsanlığa yansıyan en iyi işlevselliğin ÇIKIŞ noktaları olacaktır.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Varlığın anlam bulması devamın başlangıcı.
Güven yakışır yerinde bir kararlılık irkilmişsen.
Temsilidir saygının geniş ve derinliği elbette.
Kim neyi kutsar tanımı güçtür alışmışlığım.
Bir geçerlilik gösteriliyor ise eğer, bakın işte !!
Saygıya tören yapılıyor, o hal de gelin de şu.
Seçkin anlamları olan eleştirileri uğurla yalım ki !
Kesinliklerinin tanımlarına saygınlalar olsun.
Politik değerlendirme kolay kolay doğaya ve.
Doğruya duymaz ilgi, onun derdi kendi gücü.
Sihirli düşünüşün temelini atmaktır maksadı.
Üretir işte böylece kararlı ilişkilerini, hem de.
Karşı çıkış noktalarına aldırmazsızcasına.
Şunu iyi bilmek gerekir ki, her bir anlamın .
Birde diğer anlamı vardır ki, işte yakışır ise !!
Asıl o anlamı ortaya netleştire bilmektir.
ELEŞTİREL KESİNLÏĞİN çıkış noktaları ahengi.
Hangi eleştiri dediğimiz de, gelin düşünelim !!
Ve, varlığını henüz benliklerin algılayamadığı.
O nice yüce anlam bilinciyle yükseltilme bilen.
O nice işlevsellikleri evrensellik değişiklikleri.
Yanı beynelmilel farklılıklarıyla donanımlı ola.
Tüm süreçleri yüzléşmeleriyle getire bilici !!!
Ön yargılardan vazgeçip, getirileriyle ilgilenen.
Mana temelleri açık, düşünceleri sahidendik.
Var oluşa önem verici, provokasyona kapalı.
Koşulları ileri sürmede kararlılık yanlısı olarak.
Eleştiriler de kararlılık yanlışı olacak kadar !!
Sahiden bir özne, ön görü, ön sezi ye önemle.
Ön ýargılı benzerliklerin özlerine inmeyerek.
Aksine, koşulları ve sahiplene bilmesi gerek.
Sahip olmaları koşulsuz yücelterek anlamını.
İşte böylesine varlığının özleriyle belirginleşici.
Asıl ve Asıl Bir Yönetim Sisteminin, bakınız ha bakınız !!
Şu dünyaya teşvik etmeyeceğini sanmayınız !!
İşte haklılık budur ki, zihne dayalı, gönülden arzulayışın hası.
Budur işte kanımca insanlık adına eleştiriciliğin çıkış nokta sakın yadsımayın (Yavuz Yurt).